Vybavení obchodu se sportovními oděvy a potřebami
Pokud budeme zařizovat sportovní prodejnu bez konkrétního zaměření, máme široké pole působnosti jak obchod vybavit. Používat můžeme více druhů prodejních systémů, které se budou vzájemně funkčně doplňovat a nebudou se designově rušit. Například: Slat panely můžeme nápaditě doplnit stojinami ARKSYS a vytvoříme krásné funkční vybavení, které nevyžaduje montáž do stěn. Při zařizování využíváme široké spektrum barev, obchod bude živější. K dispozici máme spousty reklamních a dekoračních doplňků. Během roku můžeme, a také bychom měli, měnit design a funkčnost celého prodejního systému podle aktuálně prodávané sezónní nabídky. Jednoduše s takovýmto typem obchodů můžeme doslova čarovat. Když použijeme základní SLAT panely, které doplníme barevnými horními límci s výraznou reklamou, nebo jednotlivá oddělení - např. značky - umístíme do plastických a barevně odlišných bran, které musí nést na svém vrcholu označení o vystaveném druhu zboží, získáme tak při dodržení základních pravidel přehledný obchod, ve kterém si zákazník hned u vstupu udělá obrázek o nabízeném sortimentu.
Při zařizování speciálky musíme dávat větší důraz na funkčnost celého vybavení. Vybavení je jednoúčelové pro použití s konkrétním sortimentem a vsadíme-li na čistou vizuální stránku s jednou designovou linií, můžeme takový obchod pohledově přirovnat k luxusnímu butiku. U takovýchto obchodů více pracujeme s detailem a důrazem na čistotu designu a špičkovou funkčnost. Při zařizování třeba výhradně lyžařského obchodu nemá smysl přemýšlet o stojanu na kola, ale o to větší důraz klademe na efektivní vystavení lyží. Specializované obchody bývají zpravidla menší, a o to těžší úkol je takovýto obchod efektivně zařídit. V dnešní době je samozřejmostí ucelená nabídka příslušenství prodejních systémů pro konkrétní druhy sportů a i dekorace, jako například figuríny, jsou již k dostání v řadě sportovních postojů. V golfovém obchodu jistě přitáhne více pozornosti párek golfistů v akci než velmi akčně vyhlížející figurína skokana do vody zavěšeného u stropu. Pohlédněte si naši nabídku figurín, ve které najdete tu správnou dekoraci přímo a jen pro váš obchod. Používají se převážně vertikální systémy, kdy jednotlivé stojiny již nejsou chromové, ale lakují se do pastelových barev nebo zůstávají v surovém stavu překryté transparentními laky. Hojně se využívá také masivní dřevo jako dekorace nebo funkční části prodejních systémů. Pokud si nejste jistí, rádi vám naši zaměstnanci poradí a pomohou vybrat to správné příslušenství, navrhnou a postaví prodejnu přímo a jen pro vás.